László

"Dinamikus, lényegre törő,profi. :)
Köszönöm lehetőséget.
Még biztosan találkozunk!"

Anita

Ildikó

"Dinamikus, lényegre törő,profi. :)
Köszönöm lehetőséget.
Még biztosan találkozunk!"

"Dinamikus, lényegre törő,profi. :)
Köszönöm lehetőséget.
Még biztosan találkozunk!"

Miért érdemes eljönnöd az előadásra?

Shoprenter ügyfelek számára ingyenes, 
de regisztrációhoz kötött.

Egy nyelvet beszélhetsz vásárlóiddal, ha megismered a célközönséged 

Szerezhetsz olyan látogatókat, akik később vásárlóvá válnak 

Adatbázist építhetsz, amelyet a későbbiekben is hasznosíthatsz 

Rengeteg időt spórolhatsz azzal, ha tudod, mit és hogyan automatizálj 

Webáruház 
Marketing Szeminárium 

Lefoglalom a helyem

Tanulj meg egy nap alatt mindent, amit webáruház tulajdonosként tudnod kell a marketingről! 

Tematika

Gyakran ismételt kérdések 

Természetesen, de mivel a helyek száma korlátozott, kérlek előzetesen őt is regisztráld be. 

Vihetek magammal valakit? 

Mit vigyek magammal? 

Az előadói diasorokat a szeminárium után elküldjük részedre, de ha szeretnél külön jegyzeteket készíteni, akkor kérjük hozz magaddal jegyzetfüzetet és tollat. 

Hogyan jutok 
be az előadás termébe? 

A Wesselényi u. 17. szám alatt, a 1.emeleten a Dísztermet kell keresned. A kapucsengőn az Impact Hub Budapest feliratot kell megnyomnod. 

Hol tudok parkolni? 

A Lurdy Ház felszíni parkolójában ingyenesen biztosítunk parkolási lehetőséget, az erre jogosító jegyet az előadás végén adjuk oda minden résztvevőnek. A mélygarázsban lévő parkolóhoz sajnos ezt nem tudjuk biztosítani.

Kinek szól a szeminárium? 

Mindenkinek, aki a webáruház marketingjével foglalkozik. 

Akik átadják Neked a tudásukat 

Jelentkezem

Kukoly Dávid számos szakmai bejegyzés szerzője és az online marketing területének oktatója. A Shoprenter marketing csapatának tagjaként és a marketingpszichologia.hu weboldal tulajdonosaként olyan tapasztalatokkal rendelkezik, amelyeknek köszönhetően átlátja a marketing és az e-kereskedelem kapcsolódási pontjait, amit kész megosztani a hallgatókkal. 

Kukoly Dávid

Hogyan mérd fel a piacot és határozd meg a célközönségedet? 

Hogyan szerezz látogatókat a webáruházadba? 

Hogyan gyűjts feliratkozókat? 

Hogyan építs fel egy kampányt? 

Hogyan automatizálj?

Mátéh Csaba már több száz Shoprenter marketing oktatást tartott az elmúlt években. Tapasztalatával és tudásával minden kérdésre megoldást nyújt, legyen szó a webáruház indítás marketing folyamatairól vagy egy meglévő webáruház folyamatainak optimalizálásáról, növekedésének elősegítéséről. 

Mátéh Csaba

Miről tanulsz a nap folyamán?

Miért fontos a webáruházad marketingjével foglalkozni?

Egy nyelvet beszélhetsz vásárlóiddal, ha megismered a célközönséged 

Szerezhetsz olyan látogatókat, akik később vásárlóvá válnak 

Adatbázist építhetsz, amelyet a későbbiekben is hasznosíthatsz 

Rengeteg időt spórolhatsz azzal, ha tudod, mit és hogyan automatizálj 

Miért fontos az online marketing az 
e-kereskedelemben? 

Hogyan határozd meg a buyer personádat? 

Online hirdetési csatornák körképe, gyakorlati problémák és lehetőségek átbeszélése  

Mi az a konverziós ráta és miért kell számolnod vele? 

Egyéb fontos mérőszámok webáruházak számára 

Kukoly Dávid számos szakmai bejegyzés szerzője és az online marketing területének oktatója. A Shoprenter marketing csapatának tagjaként és a marketingpszichologia.hu weboldal tulajdonosaként olyan tapasztalatokkal rendelkezik, amelyeknek köszönhetően átlátja a marketing és az e-kereskedelem kapcsolódási pontjait, amit kész megosztani a hallgatókkal. 

Kukoly Dávid

Miért fontos az online marketing az 
e-kereskedelemben? 

Hogyan határozd meg a buyer personádat? 

Online hirdetési csatornák körképe, gyakorlati problémák és lehetőségek átbeszélése 

Mi az a konverziós ráta és miért kell számolnod vele? 

Egyéb fontos mérőszámok webáruházak számára 

Foglald le most a helyed! 

© 2022 Shoprenter Kft.          Minden jog fenntartva.   

Miért fontos a webáruházad marketingjével foglalkozni?

Miért fontos a webáruházad marketingjével foglalkozni?

Amennyiben nem Shoprenteres ügyfél vagy, az egész napos szeminárium díja: 15.000 Ft+áfa
Ebben az esetben kérlek töltsd ki a számlázási adatokat is!

Amennyiben nem Shoprenteres ügyfél vagy, az egész napos szeminárium díja: 15.000 Ft+áfa

Ebben az esetben kérlek töltsd ki a számlázási adatokat is!

Hozzájárulok az adataim kezeléséhez az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.

Hozzájárulok az adataim kezeléséhez az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.

Szükséges védettségi igazolvány a részvételhez?

Az előadáson való részvételnek nem feltétele a védettségi igazolvány.

Az előadáson védettségi igazolvány nélkül is részt lehet venni.

Szükséges védettségi igazolvány a részvételhez?

Akkor is részt vehetek az előadáson, ha nem vagyok Shoprenteres ügyfél?

Igen, de ebben az esetben a szeminárium díja 15.000 Ft+áfa. A jelentkezés után pár napon belül díjbekérőt küldünk, amelyet a díjbekérőn feltüntetett határidőig kérjük, hogy teljesíts.

Igen, de ebben az esetben a szeminárium díja 15.000 Ft+áfa. A jelentkezés után pár napon belül díjbekérőt küldünk, amelyet a díjbekérőn feltüntetett határidőig kérjük, hogy teljesíts.

Akkor is részt vehetek, ha nem vagyok Shoprenteres ügyfél?

Számlázási adatok

Számlázási adatok

Akkor is részt vehetek az előadáson, ha nem vagyok Shoprenteres ügyfél?

Igen, de ebben az esetben a szeminárium díja 15.000 Ft+áfa. A jelentkezés után pár napon belül díjbekérőt küldünk, amelyet a díjbekérőn feltüntetett határidőig kérjük, hogy teljesíts.